Adatkezelési tájékoztató

PROFI TRANS HUNGARY Fuvarozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Székhely: 6000 Kecskemét, Kiskőrösi u. 18-20
Cégjegyzékszám: 03-09-105401
Adószám: 11427667-2-03

Készítette: Value Data Solutions Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Székhely: 6050 Lajosmizse, Bajcsy-Zsilinszky u. 78.

Cégjegyzékszám: 03-09-131294
Adószám: 25947539-2-03

Vincze Katalin Gizella – adatvédelmi tisztviselő

I. A SZABÁLYZAT CÉLJA, HATÁLYA, ADATKEZELŐ MEGHATÁROZÁSA
A szabályzat célja az adatok kezelésére vonatkozó alapvető szabályok meghatározása annak érdekében,
hogy a természetes személyek magánszféráját az adatkezelők tiszteletben tartsák. A Magyarország területén
folytatott minden olyan adatkezelésre és adatfeldolgozásra kiterjed, amely természetes személy adataira,
valamint közérdekű adatra vagy közérdekből nyilvános adatra vonatkozik.
A szabályzat az alábbi hatályos jogszabályok alapján került kialakításra:
• 1995. évi CXIX. tv. a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről
• 2001. évi CVIII. tv. az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
• 2011. évi CXII törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló tv.
• 2016/679/EU Rendelet (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése
tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK Rendelet
hatályon kívül helyezéséről
• Magyarország Alaptörvénye
• 2013. évi V. tv. a Polgári Törvénykönyvről
• 2012. évi I. tv a Munka Törvénykönyvéről
• 2012. évi C. tv. a Büntető Törvénykönyvről
• 2003. évi C. tv. az Elektronikus Hírközlésről
• 2013. évi CLXV. tv. a Panaszokról és a Közérdekű bejelentésekről
• 2003. évi XCII. tv. az adózás rendjéről
• 2013. évi L. tv. az állami és önkormányzati szervek elektronikus információbiztonságáról
• 2008. évi XLVIII. tv. a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól
• 2000. évi tv. a számvitelről
• 2017. évi LIII. tv. a pénzmosás és terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról
• 2017. évi CLI törvény az adóigazgatási rendtartásról
• 1995. évi LXVI. törvény a köziratokról, közlevéltárakról és magánlevéltári anyag védelméről
• 2005. évi CLXIV. törvény a kereskedelemről
• 2012. évi LXXXVIII. törvény a termékek piacfelügyeletéről
• 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet a kereskedelmi tevékenységek végzésének feltételeiről
• 1990. évi C. törvény a helyi adókról
• 2009. évi LXXVI. törvény a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános
szabályairól
• 57/2013. (II. 27.) Korm. rendelet a telepengedély, illetve a telep létesítésének bejelentése alapján
gyakorolható egyes termelő és egyes szolgáltató tevékenységekről, valamint a telepengedélyezés
rendjéről és a bejelentés szabályairól
• 2012. évi XLI. törvény a személyszállítási szolgáltatásokról
• 2016. évi XLVI. törvény a személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvénymódosítása
• 261/2011. (XII. 7.) Korm. rendelet a díj ellenében végzett közúti árutovábbítási, a saját számlás
áruszállítási, valamint az autóbusszal díj ellenében végzett személyszállítási és a saját számlás
személyszállítási tevékenységről, továbbá az ezekkel összefüggő jogszabályok módosításáról évi XLI.
törvény módosításáról
Készült: Lajosmizse, 2018. június 06.

Az Adatkezelő adatai:

Cégnév: PROFI TRANS HUNGARY Fuvarozó, Kereskedelmi és
Szolgáltató Kft.
Cégjegyzékszám: 03-09-105401
Székhely: 6000 Kecskemét, Kiskőrösi u. 18-20.

Adószám: 11427667-2-03
Az adatvédelmi szabályzat elkészítésében közreműködő adatvédelmi felelős adatai, elérhetősége:
Value Data Solutions Kft. (6050 Lajosmizse, Bajcsy-Zsilinszky u. 78.) – Vincze Katalin Gizella –
v.datakft@gmail.com
A PROFI TRANS HUNGARY Fuvarozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
(a továbbiakban: Adatkezelő) tevékenysége során fokozottan ügyel a személyes adatok védelmére, a
kötelező jogi rendelkezések betartására, a biztonságos és tisztességes adatkezelésre.
Az Adatkezelő a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos magyar és
európai jogszabályoknak és etikai elvárásoknak eleget téve kezeli, minden esetben megteszi azokat a
technikai és szervezési intézkedéseket, amelyek a megfelelő biztonságos adatkezeléshez szükségesek.
Az adatkezelő fenntartja magának a jogot, hogy az adatvédelmi szabályzatot megváltoztassa, ez esetben a
módosított szabályzatot nyilvánosan közzéteszi.

A jelen szabályzattal érintett legfontosabb alapelvek

Személyes adat akkor kezelhető, ha ahhoz az érintett – különleges adat estén írásban – hozzájárul, vagy azt
törvény vagy – törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott körben – helyi önkormányzat
rendelete elrendeli.
Személyes adatot kezelni csak meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében
lehet. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie e célnak.
Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a
cél elérésére alkalmas, csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig.

II. SZERVEZETEN BELÜLI ADATKEZELÉS CÉLJÁNAK

MEGHATÁROZÁSA

A PROFI TRANS HUNGARY Fuvarozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. gazdasági tevékenysége
során a jelen szabályzatban meghatározottak figyelembevételével jár el.
A PROFI TRANS HUNGARY Fuvarozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. fő gazdasági tevékenysége:
Közúti áruszállítás.

A jelen szabályzat valamennyi tevékenysége során a társaság birtokába jutott személyes adat kezelését
rögzíti.
Adatkezelésnek minősül az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a
műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása,
megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy
összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának
megakadályozása, fénykép-, hang- vagy kép- felvétel készítése, valamint a személy azonosítására
alkalmas fizikai jellemzők rögzítése.
Az ügyfelekkel kapcsolatosan a pénzmosás elleni jogszabály alapján, a személyes dokumentumok
kezelése során a célhoz kötöttség elvének érvényesülése a fő célkitűzés. A személyek igazolására szolgáló
dokumentumok másolása során a Társaság a hozzájáruló nyilatkozatot minden esetben elkészíti, a
nyilvántartás időtartamára, céljára vonatkozó tájékoztatást az ügyfél részére megadja.
Az Adatkezelő a részére rendelkezésre álló személyes adatok kezelése során az ügyfelek hozzájáruló
nyilatkozatával üzleti tartalmú elektronikus megkereséssel élhet.
Adótitkot, egyéb az ügyfelek által átadott dokumentumokat harmadik fél részére az ügyfél írásbeli
hozzájárulása nélkül az Adatkezelő nem szolgáltat ki, kivéve a jogszabályban előírt kötelezettségeit. A
tudomására jutott üzleti titkot megőrzi, azt harmadik fél részére nem adja át.
Az Adatkezelő feladata a továbbiakban :
– A munkavállalók, ügyfelek, alvállalkozók, beszállítók adatainak nyilvántartása és megőrzése során a
hatályos jogszabályi rendeletekben (Mt., Szja tv., Sztv., Art.) előírtak betartása.
– Az Adatkezelő a szerződésekhez lemásolt személyes iratokat, amennyiben a megkezdett üzleti
egyeztetés nem vezet eredményre, megsemmisíti.
– Titoktartási nyilatkozat elkészítése – üzleti titokkal kapcsolatos előírások betartása, azok
megszegésével járó jogkövetkezményekre való írásbeli figyelmeztetése az érintettek (munkavállalók,
üzleti partnerek, számviteli szolgáltatást nyújtó szervezet) részére.
– A munkavállalók ügyfelek adataihoz való hozzáférésének korlátozása, a fizikai, üzemeltetési és
technikai biztonsági követelmények pontos dokumentálásával.
Az adatkezelés jogalapja Társaságunk jogos érdeke, mely törvényi előíráson, szerződésben kikötött
teljesítési kötelezettségen, vagy önkéntes hozzájáruláson alapul, amely azon célhoz fűződik, hogy egy
esetleges jogvita esetén képes legyen igazolni a szerződésszerű teljesítést. A jelen szabályzatban
alkalmazott adatkezelési jogalapok érdekmérlegelési teszt lefolytatását követően kerültek meghatározásra.

III. SZERVEZETEN BELÜLI ADATVÉDELMI INTÉZKEDÉSEK
MEGHATÁROZÁSA, ADATKEZELÉS BIZTONSÁGA

Az Adatkezelő az adatokat védi különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás,
nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.
Az Adatkezelő a szerver üzemeltetőivel együtt olyan technikai, szervezési és szervezeti intézkedésekkel

gondoskodik az adatok biztonságáról, ami az adatkezeléssel kapcsolatban jelentkező kockázatoknak
megfelelő védelmi szintet nyújt.
Az érintett a hozzájárulását az Adatkezelővel írásban kötött szerződés keretében is megadhatja a
szerződésben foglaltak teljesítése céljából. Ebben az esetben a szerződésnek tartalmaznia kell minden
olyan információt, amelyet a személyes adatok kezelése szempontjából az érintettnek ismernie kell, így
különösen a kezelendő adatok meghatározását, az adatkezelés időtartamát, a felhasználás célját, az adatok
továbbítását, adatfeldolgozó igénybevételét. A szerződésnek félreérthetetlen módon tartalmaznia kell,
hogy az érintett aláírásával hozzájárul adatainak a szerződésben meghatározottak szerinti kezeléséhez.
A személyes adatok védelméhez fűződő jogot és az érintett személyiségi jogait – ha törvény kivételt nem
tesz – az adatkezeléshez fűződő más érdekek, ideértve a közérdekű adatok nyilvánosságát is, nem
sérthetik.
Adatok tárolása, selejtezése, felhasználásának, feldolgozásának, továbbításának fizikai, üzemeltetési és
technikai biztonsági módozata, a jogszabályoknak megfelelően történik, pontos dokumentálással lekövetve.
A fenti tevékenységek naplózása, nyilvántartása a társaság által üzemeltetett rendszerből nyomon
követhető. Az adatok törlése, helyesbítése, zárolásának formája, az ezzel kapcsolatos nyilvántartások a
társaság által használt programok naplózásában rögzítésre kerül. A magánszemély részére biztosítandó
tiltakozási jog biztosításáról való tájékoztatás, ennek megtagadása (jogszabályhelyi hivatkozás alapján), az
érintettek azonosításának módjáról való rendelkezést jelen szabályzat tartalmazza. Adatvédelmi incidens
esetén követendő protokoll eljárásban a társaság képviselőjének tájékoztatását követően a rendszer
üzemeltetőjével haladéktalanul fel kell venni a kapcsolatot a további adatvesztés elkerülése érdekében. Az
adatvédelmi incidens bekövetkeztét követően elsődleges feladat az érintettek tájékoztatása, az adatvédelmi
tisztviselő bevonásával, a megtett intézkedésekről való pontos dokumentáció ismertetése, amennyiben
lehetséges, az adatmentés megszervezése a szakértők bevonásával.
A számlázás során a vásárló címének feltüntetése jogszabályi kötelezettségünk. Ebben az esetben az
adatkezelés jogalapja az Eker. 13/A.§ (2) bekezdése, amely alapján a cégünk a szolgáltatás nyújtására
irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti a szolgáltatás igénybevételével
kapcsolatos személyes adatokat. Az adatkezelés időtartama a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. §
(2) bekezdése alapján a könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylat
megőrzési kötelezettsége: 8 év.
Cégünk biztosítja az ügyfeleink és az érdeklődők számára, hogy levélben vegyék fel a kapcsolatot velünk.
Az e-mail cím elengedhetetlen a felhasználó azonosításához. Az adatkezelés jogalapja ebben az esetben az
érintett hozzájárulása. A hozzájárulás az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontján alapul. Az adatokat ebből
a célból a hozzájárulás visszavonásáig, de legkésőbb az utolsó levélváltást követő egy évig kezeljük.
Ezután a kapcsolattartási listánkról az Ön adatait töröljük.

Az elektronikus levelezés lezártát követően az adatkezelési cél esetén a jogosultságunk a személyes adatok
kezelésére megszűnik a szerződés teljesítésével. Azonban ahhoz, hogy egy esetlegesen felmerülő jogvita
esetén igazolni tudjuk, hogy megfelelően teljesítettük a szerződést, és az általunk vállaltakat
maradéktalanul nyújtottuk, szükséges, hogy ezek a rendszerüzenetek a Polgári Törvénykönyvről szóló
2013. évi V. törvény („Ptk.”) 6:22. § alapján az elévülési idő végéig, azaz a rendszerüzenet kiküldését
követően 5 évig megőrizzük.

Az Adatkezelő tevékenységéhez az alábbi webhely és szerverszolgáltató közreműködését és szolgáltatásait
veszi igénybe: Simple Clould LTD, adószám:16075 15881
Weboldal: www.profitransh.hu

IV. AZ ÉRINTETTEK JOGAI

Az adatkezelő a tevékenysége során a személyes adatok kezelését minden esetben jogszabályi előírás
vagy önkéntes hozzájárulás alapján végzi. Egyes esetekben az adatkezelés, hozzájárulás hiányában egyéb
jogalapon vagy az EU Parlament és Tanács 2016/679. számú rendelete GDPR 6. cikkén nyugszik.
Az érintett kérelmezheti az adatkezelőnél a tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, személyes
adatainak helyesbítését, valamint személyes adatainak – a kötelező adatkezelés kivételével – törlését vagy
zárolását.
Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, illetve az általa vagy
rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés
céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő
tevékenységéről, az adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett
intézkedésekről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás
jogalapjáról és címzettjéről.
A személyes adatot az Adatkezelő törli, ha kezelése jogellenes, az érintett kéri, az hiányos vagy téves –
és ez az állapot jogszerűen nem korrigálható – feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki, ha az
adatkezelés célja megszűnt, az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, vagy azt a
bíróság vagy az adatvédelmi biztos elrendelte.
A helyesbítésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot
adatkezelés céljára továbbította. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az
érintett jogos érdekét nem sérti. A megadott személyes adatok valódiságáért a felhasználó felel.
Az érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen, ha a személyes adatok kezelése (továbbítása)
kizárólag az adatkezelő vagy az adatátvevő jogának vagy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges,
kivéve, ha az adatkezelést törvény rendelte el, a személyes adat felhasználása vagy továbbítása
közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik, a tiltakozás
jogának gyakorlását egyébként törvény lehetővé teszi.
Az Adatkezelő – az adatkezelés egyidejű felfüggesztésével – a tiltakozást köteles a kérelem
benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálni, és annak
eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatni. Amennyiben a tiltakozás indokolt, az adatkezelő
köteles az adatkezelést – beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is – megszüntetni és az
adatokat zárolni, valamint a tiltakozásról, illetőleg az annak alapján tett intézkedésekről értesíteni
mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik
kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
Az érintett a jogainak megsértése esetén az adatkezelő ellen bírósághoz vagy az adatvédelmi hatósághoz
fordulhat.

V. ÉRTELMEZŐ RENDELKEZÉSEK

Szabályzatunkban az adatvédelmi szakkifejezések a következő jelentéssel bírnak:
Személyes adat: bármely meghatározott (azonosított vagy azonosítható) természetes személlyel (a
továbbiakban: érintett) kapcsolatba hozható adat, az adatból levonható, az érintettre vonatkozó
következtetés. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az
érintettel helyreállítható. A személy különösen akkor tekinthető azonosíthatónak, ha őt – közvetlenül vagy
közvetve – név, azonosító jel, illetőleg egy vagy több, fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális
vagy szociális azonosságára jellemző tényező alapján azonosítani lehet.
Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő
tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adat – teljes
körű vagy egyes műveletekre kiterjedő – kezeléséhez.
Tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatának kezelését kifogásolja, és az adatkezelés
megszüntetését, illetve a kezelt adat törlését kéri.
Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki
vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre
(bele- értve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az
Adatfeldolgozóval végrehajtatja.
Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek
összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása,
felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása,
zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása,
fénykép, hang- vagy kép- felvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők
rögzítése.
Adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé
tétele.
Nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé
tétele.
Adattörlés: az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem
lehetséges.
Adatmegjelölés: az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetés
céljából.
Adatzárolás: az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének végleges vagy meghatározott időre
történő korlátozása céljából.
Adatmegsemmisítés: az adatot tartalmazó adathordozó teljes fizikai
megsemmisítése.

Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a
mű- veletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve
hogy a technikai feladatot az adaton végzik.
Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező
szervezet, aki vagy amely szerződés alapján – beleértve a jogszabály rendelkezése alapján kötött
szerződést is – adatok feldolgozását végzi.
Adatállomány: az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége.
Harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező
szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval.
EGT-állam: az Európai Unió tagállama és az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes
más állam, továbbá az az állam, amelynek állampolgára az Európai Unió és tagállamai, valamint az
Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban nem részes állam között létrejött nemzetközi
szerződés alapján az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes állam állampolgárával
azonos jogállást élvez.
Harmadik ország: minden olyan állam, amely nem EGT-
állam.
Adatvédelmi incidens: személyes adat jogellenes kezelése vagy feldolgozása, így különösen a jogosulatlan
hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a
véletlen megsemmisülés és sérülés.
FELÜGYELETI SZERVEK:
Illetékes Járási Bíróság – polgári jogi ügyekben
Adatvédelmi incidens, személyes adattal való visszaélés esetén:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Telefon: 06- 1-391-1400
Fax: 06-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Weboldal: naih.hu
Lajosmizse, 2018. június 06.

Készítette: Value Data Solutions Kft. – Vincze Katalin Gizella adatvédelmi tisztviselő

_____________________________________

Melléklet: Titoktartási nyilatkozat

Az adatvédelmi szabályzat elkészítése során az alábbi szempontokat vettük figyelembe:
Az adatvédelmi audit Társaságunknak, a Value Data Solutions Kft.-nek egy olyan szolgáltatása,
amelynek célja a magas szintű adatvédelem és adatbiztonság megvalósítása. Az adatvédelmi audit célja,
hogy az adatkezelő egy független szakértő féllel felmérje, milyen adatkezeléseket végez, mennyire jártas
az adatvédelemben és mennyire felelnek meg szabályzatai az adatvédelmi előírásoknak
A Value Data Solutions Kft. alapvetően három módszert alkalmaz az adatvédelmi audit eljárása során.
Előzetesen egy személyes konzultáció alapján méri fel az érintett adatkezeléseket, végül szakértő
munkatársai segítségével elemzi az adatkezelő munkafolyamatait, és ezek alapján segít elkészíteni a
megfelelően dokumentált szabályzatait.

A Value Data Solutions Kft. az adatkezeléseket az alábbi szempontok szerint értékeli:
1. A tisztességes adatkezelés elve [Infotv. 4. § (1) bekezdés]. A személyes adatok felvételének és
kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.
2. A célhoz kötöttség elve [Infotv. 4. § (1) bekezdés], amely értelmében személyes adat kizárólag
meghatározott célból kezelhető.
3. Az adatminimalizálás elve [Infotv. 4. § (2) bekezdés], mely szerint csak olyan személyes adat kezelhető,
amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen és a cél elérésére alkalmas.
4. Az adatminőség elve [Infotv. 4. § (4) bekezdés], amely a tisztességesség és törvényesség kritériumán túl
a pontos, teljes és naprakész adatok kezelését teszi az adatkezelő kötelezettségévé.
5. A személyes adatot törölni kell, ha az adatkezelés célja megszűnt [Infotv. 17.§ (2) bekezdés].
6. Az érintett jogainak érvényesítése [Infotv. 5-6., 14-21. §]. Személyes adatot – a kötelező adatkezelést
kivéve – csak hozzájárulás alapján, vagy az Infotv. 6. §-ában meghatározott külön jogalapok szerint
lehet kezelni.
7. Az adatbiztonság [Infotv. 7. §].,elve szerint az adatkezelés során az érintettek magánszférájának
védelme megfelelő módon biztosított legyen, erről az adatkezelő köteles gondoskodni.
8. Adattovábbítás külföldre [Infotv. 8. §]. Személyes adat harmadik országba történő továbbítása megfelel-
e a jogszabályi előírásoknak.

A Value Data Solutions Kft. az adatvédelmi kockázatok és az érintettekre gyakorolt hatás elemzésekor
az alábbiakat veszi figyelembe: az érintettek száma, a kezelt személyes adatok jellege, az egyes
adatkezelési műveletek, az adatkezelés célja, a szükségesség, az arányosság, az adatkezelés időtartama,

az adatok pontossága és teljessége, az adatok rendelkezésre állása, a megfelelő jogalap megléte,
adatbiztonsági előírások, az érintett jogainak érvényesülése, a tájékoztatási kötelezettség érvényesülése

A Value Data Solutions Kft. adatvédelmi auditban résztvevő munkatársai az adatkezelő részére
titoktartási nyilatkozatot tesznek.
Az Adatvédelmi Szabályzatot a székhelyen ki kell függeszteni, a weboldalon elérhetővé kell
tenni!
Javaslom a főoldalra kiírni:
„Weboldalunk átirányíthatja más oldalakra annak érdekében, hogy személyre szabott és interaktív
módon tudjuk informálni Önt a honlapunkon olvasható tartalmakkal kapcsolatban. Kérjük, olvassa
el Adatvédelmi szabályzatunkat, amelyben tájékozódhat az általunk alkalmazott személyi adatok
védelmére alkotott előírásainkról.”

Az e-mailekben:
A felhasználási feltételekhez „Az adatvédelmi szabályzatot elolvastam, és megértettem” részt be
kell tenni, hogy a levél küldése, illetve a regisztráció előtt ezt mindenképpen jelölje be az ügyfél!
Lehetőséget kell teremteni a látogató részére, hogy egy „leiratkozó” e-mailt tudjon küldeni, ahol a
további marketing célú levelezést kérheti beszüntetni a cég részéről.
Semmiképpen nem navigálhat át más cég oldalára a honlapról beleegyezési nyilatkozat nélkül a cég
weboldala!

Az adatbankhoz történő adatgyűjtés (ha az ajánlatkérő e-mailek tárolásra kerülnek) során az alábbi
szövegrészt szükséges a személyes adatok felvételekor rögzíteni:
„Személyes adataimat a PROFI TRANS HUNGARY Fuvarozó, Kereskedelmi és Szolgáltató
Kft. (6000 Kecskemét, Kiskőrösi u. 18-20. adószám: 11427667-2-03) részére későbbi marketing
célú megkeresés céljából adom meg. Tudomásul veszem, hogy a Társaság üzleti levelet küldhet
részemre az adatvédelmi szabályok betartása mellett.”
Az alábbi adatok felvétele szükséges: Név, elérhetőség (e-mail, vagy telefon). Egyéb személyes
adatot nem szükséges rögzíteni

Ha bármilyen ügylethez lemásolásra kerül az ügyfél személyes irata, az adatvédelmi szabályzatot
számára elérhetővé kell tenni, és a másolatra ezt rá kell bélyegezni:
Bélyegző szövege:
Személyes irataim másolásához a ……………számú szerződéshez, ügylethez kapcsolódóan az
adatvédelmi szabályzat alapján hozzájárulok.
…………………………………….
aláírás, dátum
Személyes iratok: személyi, lakcímkártya, útlevél, stb…

Az adatvédelmi szabályzatot, és a titoktartási nyilatkozatot a munkavállalókkal meg kell ismertetni,
és a titoktartási nyilatkozatot alá kell íratni! Új belépő esetén ugyanúgy kell eljárni, mint a munka-,
és tűzvédelmi oktatás során.

We provide Patek Philippe replica at low prices.Top Seller replica Patek Philippe on the official website with fast delivery.

Experience the best replica omega watches with free worldwide shipping when you shop with us.

The AAA replica watches UK are selling at a low price.You can find quality fake watches here.

Enjoy the large, luxurious dials and classic style of our Breitling for Replica Bentley collection without the extreme cost and buy one of our replica watches today.

 

Weboldal tulajdonosa: Profitrans Hungary Kft.
Cím: 6000 Kecskemét, Halasi út 29.
Adószám: 11427667203
Tulajdonos – Ügyvezető: Kenderes Zoltán    +36-30/9441-509
Ügyvezető: Kenderes Tamás   +36-30/6516-788
Email: kenderes11@gmail.com

Weblapkészítés: Dormán György – evoncafe.hu

Tárhelyszolgáltató: Profitárhely Kft.
Cím: 6000 Kecskemét, Szolnoki út 23.
Tel: +36-20/254-0866

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás